Fanny Öhman

 

När jag föddes så tyckte mina föräldrar att jag såg ut som en liten Fanny. Därför heter jag just Fanny Öhman.  Jag bor tillsammans med min fina familj i en villa uppe på ullvibackar här i Köping. I Köping kommer jag inte vilja stanna alltför länge. Efter skolan skulle jag villja åka till USA som au pair. Skulle vara grymt att få uppleva USA och dess kultur. Just nu går jag som sagt i skolan. Jag studerar samhäll-ekonomi  andra året som snart är slut! Puuh bara ett år kvar.

 

Mer om mig!
Jag är en ganska aktiv tjej som älskar att träna och även träna andra. På fritiden tränar jag flickor och pojkar i gymnastik genom köpingsgymnastikförening. Nu under sommaren har jag även fått i uppdrag att träna barn i fotboll genom Forsby ff.  Vilket ska bli jätte kul! När jag inte tränar själv eller andra så har jag mina underbara vänner och pojkvännen.

 

Hm, Sanna skrev ju om hennes motto här i livet, kanske har jag också ett. Mitt är nog: Lev varje dag som det vore den sista. Ett bra motto tycker jag, man vet aldrig när man själv eller någon annan rycks bort från en! Så ta vara på den tid man har.♥





Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Kommentera här:

Spara uppgifter?