Sanna Jaska

 

Jag lever livet med namnet Sanna Jaska och ses nog som vilken svensk som helst. Jag är däremot halv finsk och halv tjeck och stolt över att vara en liten större del av världen. I mitt liv har jag min fyrbenta vän vid min sida, vilket jag är väldigt lycklig över. Dino heter den fyrbenta krabaten och är en sheltie. Han hade huvudrollen i en av de bästa dagarna i mitt liv. När han för första gången lade sitt huvud i mitt knä så kände jag hur hjärtat bultade av lycka. Jag hade fått en ny bästa vän!

Min familj kan anses som "the cooko-family" och jag är glad över att vara i denna icke torra familj. Vi alla möter på hinder i livet och vi försöker hjälpas åt för att lösa detta, så gott vi kan i alla fall!

 

Ja, vad kan jag berätta om mig själv?
Jag bor i Köping och undrar varje dag vad jag egentligen gör här. Om du vill till en händelserik stad så ska du nog inte komma hit. Jag är nuförtiden väldigt trött på att det inte händer så mycket här. Fast det positiva är att jag alltid har mina vänner att vända mig till om jag någonsin får tråkig t. Nu finns det även en till positiv sak som uppkommit här i Köping... vårt företag! Så ta chansen och bli fotograferade av oss, en billig peng ju!

 

Alla nämner ju ett motto i livet att leva efter, då får detta bli mitt: Livet handlar om att bjuda på sig själv, och det tänker jag göra..

 

Annars älskar jag typ livet, just för er som finns vid min sida!





Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Kommentera här:

Spara uppgifter?