Allsång på Himlabacken

Drog med mig Louise för att kolla på Olivia när hon sjöng idag. Duktig var hon! Fotade ganska mycket när jag var där. Men när jag kom hem så råkar jag göra något fel när jag överförde bilderna till datorn. Vilket gjorde att nästa ALLA bilder jag tog försvann. Känns lagom kul... Dock fanns några enstaka kvar som tur var. Så här kommer några enstaka bilder på -Oliva, Molly, Mats och sen fick Niklas vara med, han som ordat allsången.




I morgon är det dax för skolan igen-.- Så nu ska jag hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen :)
Godnatt! ♥

Grannas

Grabben från Munktorp heter Mats brorsson....;)


2010-08-28  17:02:17
Sanna Fanny

*

*

*

okej då vet jag :) tack så mkt

*

*

*


2010-08-30  17:27:36 ~ http://sffoto.blogg.se/



Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Kommentera här:

Spara uppgifter?