ruuuuuuuuuuuuuumpa!

Nu är vi båda äntligen hemma och ska sätta fart på den här bloggen igen.. Som sagt så har jag spenderat många dagar med mina älsklingskusiner, vilket kan höras på de också. Jag visade de Sean Banan så nu springer den minsta av de runt och skriker RUUUUUUMPA hela tiden och Jonathan och William "Kött fifan". Sen ska de lära sig texten till Bamse saga av britterik, som jag visade de också... jag ger så mycket visdom verkligen!
Här är de underbara!♥
LOVE YOU WONDERFUL PEOPLE!!!!

Madde

Det är fint med mig. Vad har du gjort ikväll? Kram


2010-07-07  23:06:34 ~ http://maddisenj.blogg.se/
Johan Eriksson

Hej johan heter jag!jag råkade hitta eran fotoblogg! jag kollade igenom alla era inlägg...ni är riktigt duktiga, ser mycket lovande ut!



Jag gillar dom tre första bilderna i det här inlägget..dom är skit bra!! det är väldigt mycket Hedi slimane(fotograf) känsla över dom Kolla in www.hedislimane.com/diary

//Johan


2010-07-14  22:54:21 ~ http://detdualdrigfickse.blogspot.com



Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Kommentera här:

Spara uppgifter?