Skratt, panik och korv!

Mamma dumpade av mig, Sara och Olivia vid gropen. Skratt, panik och korv är tre ord som beskriver vår dag. Vi hade tagit med oss en engångsgrill där vi tänkt grilla korv. Utan att vi tänkte på det så tände vi bara på grillen utan att ta bort allt papp som satt runt så det börja också brinna
- Jag med en lugn ton "Ska det där verkligen vara där?"
- Olivia med en galen ton "NEEEEEEJ!"
Så med en blöt handduk var jag tvungen att ta bort det... okej, Olivia gjorde det, jag fegade ur. Sen börja det brinna på marken eftersom vi inte ställt upp den på det där stödet så Olivia sprang i panik och hämta sin vattenflaska och spruta ner hela världen. Vi skrek ganska mycket! Till slut kunde vi grilla korvarna, tyvärr rullade tre korvar ner från grillen, så om ni åker till gropen imorgon så är det bara att mumsa i sig! SUPERKUL kväll, love you!
Olivia, Sara och jag : )
och just det, ett stort tack till Kåberg och Karlsson som kom och hämtade oss, vi hade blivit kvar i regnet annars!

sofia

haft en bra dag:)?


2010-07-16  00:18:36 ~ http://adayofmylifee.blogg.se/



Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Kommentera här:

Spara uppgifter?