blues på balkongen..

I have the best family ever!
Som en sommartradition nuförtiden får jag träffa mina världsomseglande släktingar, uncle Stan och Cora. Vilket är en höjdpunkt på året. Igår bestämde vi oss för att ha en liten "gathering" i vår nya lägenhet här på stan, vi har inga möbler på altanen så vi fick göra det bästa av saken och sitta på kuddar på golvet.. Fine by me! Hela släkten satt på altanen hela kvällen och så kom grannarna (Carina och Mats) över en stund också. Kvällen var en kväll jag aldrig kommer att glömma, kändes som hela pusslet sattes ihop och inte en enda bit fattades.. jag har hittat min plats!
Jag bara ÄLSKAR att vi inte är som alla andra, tre gitarrer spelades och mäster gitarristen Pepperoni körde för fullt.. det räckte inte riktigt med tre gitarrer så Cora tog fram saxofonen och började spela..... BLUES! Vad ska jag säga!? Jag bara ÄLSKAR min familj!
Tanja, systern min!:)
Jolina, kusin!
Loke, systerson.. hatten var populär!
Sara (moster) och Mange
.. och varför inte lite Zorba!? :)
här har vi mannen med gitarrer, also known as my uncle! Som Zdenek (Stan) sa "You have a lot of uncles"
Jonny!
"I'm a young man" - Stan
Pepperoni, jag, Cora
Grannarna kom förbi
Morfar och mamma
avslutar med en bild av mig med min favvo hippie-filt! :D
I LOVE YOU PEOPLE!

maria

superfina bilder som vanligt! :)


2010-07-13  12:41:23 ~ http://mariadaos.blogg.se/



Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Kommentera här:

Spara uppgifter?