Hemresan väntar....

Nu tillbringar vi vår sista tid i underbara landet, ikväll/inatt åker vi hem. Först en 13 timmars resa till London och sen vidare 2 timmar till Sverige. Aldrig har tre veckor gått så fort, känns som man knappt hunnit blinka. Längtar redan tillbaka, även om jag inte har åkt än. Så vad har jag att säga om denna semester!? Något ni lär vara förvånade över är att jag och Sara har inte bråkat en enda gång, även om vi bott på varandra, som det har känts ibland. Så kom pappa ut från toan och sa att vi ska checka ut om 13 minuter... känns som om jag måste gå! Jag återkommer om ett tag när jag kommer hem om hur resan har varit och en massa bilder ska komma upp också. LOVE LOVE!
<3

maria

åh den första bilden ser så himla fin ut!

den andra med iof ;P


2010-06-29  00:19:37 ~ http://mariadaos.blogg.se/



Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Kommentera här:

Spara uppgifter?