Maaaaa--aaalaysia! :D

Om några timmar är det dags för mig att bege mig bort om fjärran länder med en Sork bärandes på ryggen, jag ska vandra i de kallaste vindarna, djupaste haven, hetaste öknarna tills jag äntligen når mitt mål... Okej! Jag ska flyga till Malaysia, men 15 timmar på ett flygplan med Sara kommer nog kännas som den heta öknen ungefär, hihi! Nej då det ska bli jätteroligt att ha med min bästa Sara. Hittills har vi bara bokat ett hotell och det är i Kuala Lumpur i tre dagar precis när vi kommer ner. Sedan får vi väl se vart vi hamnar någonstans, vi får väl bo i någon hydda på stranden.. vilket Sara faktiskt trodde vi skulle göra i början... Ja, har jag sagt att hon är blond!? HA HA!
Nog talat om vår resa, här kommer lite bilder från när vi var i Malaysia och Thailand förra året, på hösten!
.
Jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt där nerifrån, men nu kommer de flesta inläggen komma från Fanny ett tag, my partner! ;D hihi ♥ Så fortsätt kolla!
Jag vill bara säga att jag tror att jag har VÄRLDENS bästa vänner!! Det är en underbar känsla att veta att människor kommer sakna lilla mig när vi är borta, ni är det bästa som finns i mitt liv! ÄLSKAR ER MINA VÄNNER!! Miss you already ♥
PUSS / Sanna
.
kopiering av bilderna är förbjudet, kontakta oss om ni vill köpa någon bild!

Sandra

Tack tack! åh vad härliga bilder :) du får ha en trevlig resa! Vill ocksåå ;)


2010-06-10  10:05:02 ~ http://jiggly.blogg.se/
mathy b

underbara bilder ! steeek


2010-06-14  12:08:23 ~ http://thejuicydetails.blogg.se/



Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Kommentera här:

Spara uppgifter?