Mässa med Filip Hammar!

Roligt att så många har besökt vår blogg, hoppas ni fortsätter att läsa och titta runt på bilder. Vi ska försöka uppdatera så mycket som möjligt. Ett stort tack till Cornelia som har hjälpt oss med bloggen :)
Igår var det äntligen dags för oss att dra igång med vårt företag. Som många andra ungdomar så var vi på en mässa igår i Kungsörs sporthall där vi ställde ut vårt företag för att visa upp oss. Vår egna Köpings-kändis, Filip Hammar, var konferencier på hela evenemanget. Jag och Fanny var riktigt nervösa innan det började men ju längre vi höll på ju bättre och roligare blev det. Det var roligt när så mycket människor var intresserade och frågade.
Som vi redan visste så ropade de upp alla Unga entreprenörer upp på scenen för att vi skulle visa upp oss. Jag hade en känsla i magen på att jag skulle bli intervjuad.... det är väl klart att jag blir det, av Filip Hammar också. Jag tyckte det gick ganska bra, klart jag var lite nervös men det var roligt när man väl hade gjort det. Det är en känsla i sig att veta att hundratals människor lyssnar på en, coolt för lilla mig! Vi tog lite bilder under kvällen som jag tänkte lägga upp, så enjoy!
Först delade de ut en massa priser!
Anton Gustavsson vann också pris, Grattis! (kom ihåg att du ska boka oss, hihi)
Hjälten! Hon hoppade i och simmade i Köpingsån för att rädda en man som låg där i.
Erika från cheerleadingen!
Filip :)
Fick en väldigt skuggig bild på Filip men jag tyckte den var häftig så den fick komma med på bloggen :)
Avslutar med en bild på Fanny, Filip och mig (Sanna) We are so best friends now!!!! :)
// Sanna Jaska

maria

måste bara säga, SJUKT FIN BLOGG! har verkligen fastnat!


2010-05-27  20:32:48 ~ http://mariadaos.blogg.se/



Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Kommentera här:

Spara uppgifter?